FAKRO fête cette année son 30e anniversaire !

FAKRO viert dit jaar zijn 30e verjaardag!

Al 30 jaar uw trouwe partner voor unieke woonoplossingen

Onze woning is onze thuis en geeft ons een aangenaam gevoel. Vaak herinnert ze ons aan het verleden en verwijst ze naar dromen in de toekomst. FAKRO overdenkt voortdurend hoe je het leven erin gezond en comfortabel kunt maken, en dit dankzij vol gebruik van natuurlijk licht. Daarin zijn we uniek…

Daarom, trouw aan zijn missie, produceert FAKRO al 30 jaar unieke oplossingen voor onze dagelijkse woonomgeving. We leveren niet enkel producten, maar ook complete oplossingen voor een optimaal wooncomfort.

Gestart met dakvensters en zoldertrappen, omvat ons assortiment vandaag ook platdakvensters, verticale ramen en schuiframen, toegangsdeuren en sectionale garagepoorten. Voor zowel dakvensters, platdakvensters als verticale ramen bieden wij zonweringen aan die bescherming bieden tegen overmatige opwarming, alsook diverse decoratieve binnen toebehoren.

Met zo een uitgebreid aanbod zijn we uniek, alle elementen zijn op mekaar afgesteld en uitgevoerd in een uniforme stijl en kleur. Een huis dat is uitgerust met exclusieve FAKRO producten biedt oplossingen zowel naar design, duurzaamheid als energie-efficiëntie.

Bovendien kunnen de meeste producten in elektrisch bedienbare versies worden gemaakt teneinde een slimme woning te creëren die van overal ter wereld kan worden beheerd.

30 JAAR...

Ryszard Florek startte het bedrijf 30 jaar geleden op 22 januari 1991 in Nowy Sącz, Polen. Wat begon als een klein bedrijf, groeide al snel uit tot een consortium van bedrijven waar ruim 4.000 mensen met veel enthousiasme en passie werkzaam zijn.

Vandaag de dag is FAKRO een van de meest dynamische en snelst ontwikkelende bedrijven in de wereldwijde dakvensterindustrie. De FAKRO Groep bestaat uit 11 productie- en 17 distributiebedrijven. FAKRO-producten zijn te vinden in meer dan 50 landen over de hele wereld.   Zo is de exportverkoop goed voor 70% van de totale omzet.

MOVIE 30 years FAKRO